Monday, May 31, 2010

bosaNNNNN

aku KATOK2 sorang dirik rah lab OPD tok...x tauk pa gik nak d polah...malam tok kerja lagik esok petang kerja juak.lusak kerja juak,tulat kerja juak,lupid kerja juak...oooo dah mcm ketagih kerja..p yalah orang madah carik rejeki...mudahan d hindarkan dari segala beban utang n masalah yang mengusut kan palak utak........aku rindu ngan kuching bila dah time boring macam2 tok...family and saudara suma dekat....nasib ctok ada kawan seperjuangan yang maseh bersama d tempat kerja..thanks u very much geng...ku harap persahabatan kita kekal.. papapun dak nya lah kawan aku...macam 2 jak bermain lam palak tok p x tauk nak ni sigek nak d pikey dolok.....jam dah kol nak kol 4...sejam gik balit...alhamdulillah suma patient ambik darah rah LAB OPD suma bagus ari tok ..x banyak molah masalah..mun ada...nasib lah....

No comments:

Post a Comment