Excited

Ku nak story kisah malam tadik..pas abis jak keja malam tadik alu ku ngembak zamen g umah makan..nya tok nang antu ikan terubok.berik jak ikan terubok masin dah lupak dah nya ngan diet nya..x d ingat nya agik ngan diet nya..lenyap diet dalam ingatan nya...hahahaha mukaddimmah ajak ya..p malam tadik aku nunggu kawan nya merangkap kawan aku juak..seorang backpacker nama nya fadli..nya tok banyak berisik movie yang d donlod d intenet..kualiti movie nak d donlod nya a nang kaw2..clear..so malam tadik sampe jak nya d umah alu d keluar nya storage hikmat..500gigabyte..n dari 500 ya 438 gig ya movie,drama n dokumentri..rambang bigik mata ku nangga list movie na..walaupun movie ya dah ada p aku tok jenis suka nyimpan..ambik semua lok ,pas ya bok delete sigek2 nak ni movie yang dah ada...p apakan daya hardisk 1 terabyte ku dah penoh..so tepaksa la aku ekjas nak dalam external hardisk..last2 external amru jadi penyelamat...dapat juak d kopi abis movie ya.....so petang tok aku g ambik photoshoot ..rengat dah jarik jemari ku tok nak nekan shutter kamera....xcited lah nyawa ku tok...


- Posted using BlogPress from my iPhone 3g

No comments:

Post a Comment